Achae reaches up to tack her parchment to the main board of Trolls Bane. The writing is very precise and easily read by all. Under the parchment there is smaller writing which contains translations for other races of Gobaith.
I would like to invite the candidates for governorship of Trolls Bane to a debate on the major issues of the city. Possibly a short speech by each ((maybe 5 minute per candidate?)), then a question and answer period by the citizens placing a certain time on each issue. Someone neutral to run the proceedings would be helpful and I think we should all agree on this person or persons. We may decide we need more then one debate however it would be a good starting point. Please post suggested dates and times if interested. ((am good for about any day but Wednesdays)).
Achae Eanstray
Ich möchte gerne die Kandidaten im Wettbewerb um das Amt des Gouverneurs von Trolls Bane dazu einladen, wichtige Themen zu diskutieren, welche die Stadt betreffen. Eventuell würden wir mit einer kurzen Rede eines jeden Kandidaten ((circa 5 Minuten lang)) beginnen, welcher je eine Frage durch einen Bürger und eine Antwort durch den Redner folgen, jedoch wäre nicht zu lang auf einem Thema zu..verweilen. Eine neutrale Person, welche die Vorgänge leitet wäre äußerst hilfreich und ich denke, wir alle sollten mit der- oder demjenigen einverstanden sein. Wir könnten allerdings auch festlegen, dass es mehrere solcher Diskussionsrunden geben sollte, jedoch wäre dies erstmal ein guter Anfang. Bitte schlagt doch gelegene Zeiten an, wenn ihr Interesse haben solltet ((mir wäre jeder Tag recht, außer Mittwoch))
Achae Eanstray
Candidate Debate
Moderator: Gamemasters
- Achae Eanstray
- Achae Eanstray