Range indicator of spells
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Range indicator of spells
It happens quiete often to me, that my teleportspells aren't reaching the edge of the client window and the messages "you can't see there" pops up once and now aswell, but as I just click and let go off the button I teleport somewhere completly wrong, is there a way to include some kind range/reach indication?
Re: Range indicator of spells
Teleport to the second to last square? An actual indicator seems a bit unneeded.Pellandria wrote:It happens quiete often to me, that my teleportspells aren't reaching the edge of the client window and the messages "you can't see there" pops up once and now aswell, but as I just click and let go off the button I teleport somewhere completly wrong, is there a way to include some kind range/reach indication?
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So can be something implemented, that blocks the client from "doing" the spell after you did the spell... sorry, in german
Wenn der Server erst nach dem tatsächlichen Sprechen des Spells erkennt, ob es möglich ist dort hinzukommen, oder nicht, ginge es dann nicht durch einen wenn, dann code eine art blockade einzuführen?
sprich:
Ziel gewählt, Alt losgelassen, Tile erreichbar: Spell wird benützt
Ziel gewählt, Alt losgelassen, Tile nicht erreichbar: Spell wird "blockiert", Nachricht erscheint: Diese Strecke ist zu weit.
Oder etwas Ähnliches?
Wenn der Server erst nach dem tatsächlichen Sprechen des Spells erkennt, ob es möglich ist dort hinzukommen, oder nicht, ginge es dann nicht durch einen wenn, dann code eine art blockade einzuführen?
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