laufende Quest // running quest

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GolfLima
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laufende Quest // running quest

Post by GolfLima »

(( keine Ahnung ob es wirklich hierher gehört - wenn nicht bitte verschieben ))

für Spieler, die länger nicht ig waren ist es schwer möglich sich einen Überblick über laufende (Langzeit-) Quests zu verschaffen.
Vielleicht könnte man diese gesammelt irgendwo "anzeigen / auflisten"?

soweit mir bekannt könnten zur Zeit folgende Quests laufen:

1 ) alle Orte - fremde Portale
2 ) alle Orte - neue Fährkanäle
3 ) Galmair - Marktplatzumgestalltung (es werden schon Materialien gesammelt - kA ob der Quest schon wirklich aktiv ist)
4 ) Galmair - Unkrautbeseitigung
5 ) Cadomyr - Bau eines Trainingsplatzes innerhalb der Stadt
6 ) Cadomyr - Alchemistisches Projekt (läuft schon im Forum)
7 ) Runewick - Unterstand für die Waldhüter (kA ob das wirklich ein Quest ist oder wird)
8 ) ...... (( mir nicht bekannte Quests ))

********************************************************************
this is only a short summary of the GER text - this not a translation

* for me it seems that is slightly difficult for players, who are not ig for a longer period, to find out wich quests are actually active
* may be we find a way to list active "longtime" quests

- as i know there are several quests active at the moment:
1 ) all - several portals near the towns
2 ) all - canal build
3 ) Galmair - rebuild of the market (collecting of resources - dont know if the quest is realy active)
4 ) Galmair - weed killer
5 ) Cadomyr - build of training area in town
6 ) Cadomyr - alchemical projekt (runing at the forum)
7 ) Runewick - barracks for the rangers (dont know if this is or will become a quest)
8 ) ..... (( unknown quests to me ))
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Yridia Anar
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Re: laufende Quest // running quest

Post by Yridia Anar »

Ich verstehe nicht ganz was Du damit sagen willst.
Die Quest sind alle ordentlich auf der Hauptseite aufgelistet.

Was spielt es für eine Rolle ob Lang- oder einmaliger Quest ?

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I am not sure what you want to say with this post.
All quests are plain to see at the Main Page.

Does it play a role if it is a long term or only a one time quest ?
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GolfLima
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Re: laufende Quest // running quest

Post by GolfLima »

* laufende "Langzeit-" Quest stehen nirgendwo ((oder ich bin zu ... die Liste zu finden - aber bitte wo steht dieser Portalquest gelistet))
* auf der Spielerseite stehen kommende Quest mit Datum und Zeit (Kurzzeitquest auch wenn sie gerade aktiv sind)
* kommende Quest, die noch kein aktuelles Datum und Zeit haben

-> in Langzeit- quests kann kann man meist auch noch später einsteigen

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* running "longtime" quests are not listed (( or i´m ... to find the list - where is the "portalquest" listed?))
* at the player site you can find comming quests with date and time (( or running short time quests ))
* planned quests without a datum

-> you can join longtime quests later
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Dagbladden
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Re: laufende Quest // running quest

Post by Dagbladden »

I think we have a tool: Dagbladden.
To make you able to know about such long time events, that are discussed on every spot if you where living IG, I created the news and try to hold it alive.

If some are missing it's more an issue of missing feed into than output.
But a raw idea of what's going on you will get unless it should be a submarine quest.
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Jupiter
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Re: laufende Quest // running quest

Post by Jupiter »

Why do we need that? If a character wasn't around for a long time, they can ask other characters or use other ingame tools (board, Dagbladden). I don't think that this requires an ooc solution.
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