Well, it would depend how long it took him.
I think if anyone is doing an action for half a game day or more, than they should receive a message of "urgently need to rest", because currently it is based on the rate of skillgain, so Skaalib can smith all day and all night with no message.
crafting makes people rip their hair out
Moderator: Gamemasters
- Skaalib Drurr
- Skaalib Drurr
And another point I would make, a multi-skilled crafter has perhaps, 4 or 5 skills he will learn. A mage has 6 skills to learn if they learn magic resistance. How come there are never calls for mages to specialize in a particular type of magic? And fighters, they will learn 4 aswell.
It seems to me crafters are being a little picked upon.
It seems to me crafters are being a little picked upon.
- Kevin Lightdot
One question about quality of items:
I recently wanted to get rid of some crafts I made at very low skill which are of a bad quality.
The day after I looked at the quality of the items I wanted to keep -> They were bad, or worse quality.
Now, inexplainable wonderful and mysterious, a few hours later they were of a good quality but still not the same as they were in the beginning!
Can items change their quality in the depot or am I drunk?
Und starrte auf einen Haufen Kram mit der Einstufung sehr schlecht, furchtbar usw.
Ein paar Stunden später waren sie wieder von anderer Qualität! (Trotzdem nicht die, die sie mal am Anfang waren...)
Können Dinge im Depot ihre Qualität ändern oder bin ich betrunken?
Was für Auswirkungen hat die Qualität eigentlich im Spiel.. Abgesehen davon, dass man sich ein bißchen lächerlich macht, wenn man morsche Bögen für drölf Millionen Silber verkauft
Gruß
Thargrim
I recently wanted to get rid of some crafts I made at very low skill which are of a bad quality.
The day after I looked at the quality of the items I wanted to keep -> They were bad, or worse quality.
Now, inexplainable wonderful and mysterious, a few hours later they were of a good quality but still not the same as they were in the beginning!
Can items change their quality in the depot or am I drunk?
Und starrte auf einen Haufen Kram mit der Einstufung sehr schlecht, furchtbar usw.
Ein paar Stunden später waren sie wieder von anderer Qualität! (Trotzdem nicht die, die sie mal am Anfang waren...)
Können Dinge im Depot ihre Qualität ändern oder bin ich betrunken?
Was für Auswirkungen hat die Qualität eigentlich im Spiel.. Abgesehen davon, dass man sich ein bißchen lächerlich macht, wenn man morsche Bögen für drölf Millionen Silber verkauft

Gruß
Thargrim