alright ppl we have benifets for yas ta choose from first off whoever is with me dont get these they is new
1 u get free cash every so often
2 u get portection from pkers
3 u get a 2week payed vacation if we win a war grandly
4 u ger free armour if yas cant smith well
here is our expectations
1unless another empire member insults or kills u for no reason they will be punished
2 u follow all orders unless a high ranking officer deems fit to overthrow my order onyl on good grounds
3 u follow all rulles of town no casting unless they cast on u
4 we r militia(military command structure) keep it formal ranks and orders only which means at war meetings no(ya or ok or fine)
and 5 ur with us all the way until u quit
iknow these r large expectations but u must know i want the best of the best
we need frontline troops cooks mages archers warrioirs generals the whole lot so sign up today WE WANT U
we need recruits join the MEHISTO EMPIRE - in the name of si
Moderator: Gamemasters
we need recruits join the MEHISTO EMPIRE
most people here are not native english speakers. and i guess most of them, including me, dont understand your texts entirely. it would be very nice if you try to reduce your dozens of abbrevations und mistypings in very posting.
well i am sorry maybe some 1 can help me out i still need a translater for the boards...
I hope this will help a bit:
"also leute wir habe vorteile für euch aus denen ihr wählen könnt wer auf meiner seite ist
1. ihr bekommt umsonst geld
2. schutz vor pks
3. 2 wochen bezahlter urlaub wenn wir eine großartigen sieg einfahren
4. ihr bekommt gratis rüstung wenn ihrs nicht selbst machen könnt
hier sind unsere erwartungen:
1. wenn ein anderes empire mitglied dich ohne grund beleidigt oder tötet wird er dafür bestraft
2. ihr befolgt alle anweisungen bis ein hoch rangiger offizier gute gründe hat meine anweisungen über den haufen zu werfen
3. ihr befolgt alle regeln der stadt; keine zauber außer jemand zaubert auf euch
4. wir sind eine militz (militärische kommando struktur) deswegen halte es formell, das bedeutet, das es bei einsatzbesprechungen kein ya oder ok oder in ordnung gibt
und 5. du bist die ganze zeit für uns bis du austrittst
ich weiß dies sind große erwartungen aber ihr müsst wissen ich will die besten der besten,
wir benötigen Front truppen, köche, magier, Bogenschützen, Krieger, Generäle, das ganze Zeugs.
Wir wollen Dich!!"
Even its a bit of free translation i think the basic idea is represented!
randar
"also leute wir habe vorteile für euch aus denen ihr wählen könnt wer auf meiner seite ist
1. ihr bekommt umsonst geld
2. schutz vor pks
3. 2 wochen bezahlter urlaub wenn wir eine großartigen sieg einfahren
4. ihr bekommt gratis rüstung wenn ihrs nicht selbst machen könnt
hier sind unsere erwartungen:
1. wenn ein anderes empire mitglied dich ohne grund beleidigt oder tötet wird er dafür bestraft
2. ihr befolgt alle anweisungen bis ein hoch rangiger offizier gute gründe hat meine anweisungen über den haufen zu werfen
3. ihr befolgt alle regeln der stadt; keine zauber außer jemand zaubert auf euch
4. wir sind eine militz (militärische kommando struktur) deswegen halte es formell, das bedeutet, das es bei einsatzbesprechungen kein ya oder ok oder in ordnung gibt
und 5. du bist die ganze zeit für uns bis du austrittst
ich weiß dies sind große erwartungen aber ihr müsst wissen ich will die besten der besten,
wir benötigen Front truppen, köche, magier, Bogenschützen, Krieger, Generäle, das ganze Zeugs.
Wir wollen Dich!!"
Even its a bit of free translation i think the basic idea is represented!
randar
randar ur a god i owe u 50gp for that u know when to come just in time pal
-
ok
(Edited by Lord Chaos at 8:36 pm on Nov. 28, 2001)
(Edited by Lord Chaos at 8:36 pm on Nov. 28, 2001)