currently, this is the effect of wind arrows:
Code: Select all
if(Attacker.SecWeaponItem.id==322) then
weaponFightpoints = weaponFightpoints-1;
end
I would like to give wind arrows a proper effect. I would like to hear your ideas. Maybe you have a genius creative idea that we will use. You must not base the effect you propose on the current crafting recipe of wind arrows. Because that is not good. The recipe will be adjusted according to the effect - not vice versa. So you are free to be as creative as you like.
I will start with some two of my own:
- Increase shooting speed. This is - theoretically - what the current state is about. But I want it to be noticeable! Let's say you shoot 50% faster with wind arrows. This would be ceratinly noticeable
- Damage! Wind arrows deal simply more damage then other arrows. Maybe 30%
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Hallo,
das ist der derzeitige Effekt von Windpfeilen:
Code: Select all
if(Attacker.SecWeaponItem.id==322) then
weaponFightpoints = weaponFightpoints-1;
end
Ich möchte Windfpeilen einen vernüftigne Effekt geben. Ich möchte eure Ideen hören. Vielleicht hat einer einen genialen Einfall, den wird nutzen können. Ihr sollt dabei nicht das derzeitige Herstellungsrezept berücksichtigen. Das ist nämlich nicht gut. Das Rezept wird dem Effekt entsprechen angepasst - nicht andersrum. Ihr könnt also so kreativ sein, wie ihr wollt.
I will start with some two of my own:
- Increase shooting speed. This is - theoretically - what the current state is about. But I want it to be noticeable! Let's say you shoot 50% faster with wind arrows. This would be ceratinly noticeable.
- Damage! Wind arrows deal simply more damage then other arrows. Maybe 30%
Ich beginne mit ein paar Ideen von mir:
- Schussrate erhöhen. Das ist - zumindest theoretisch - das, was der jetzige Effekt erreichen soll. Aber ich will, dass man das auch merkt! Sagen wir, man ist mit Windpfeilen 50% schneller. Das wäre auf jeden Fall bemerkbar.
- Schaden! Windpfeile machen einafch mehr Schaden als andere. Vielleicht so 30%