Announcement//Ankündigung

Moderators: Katharina Brightrim, Brightrim, Desert Fox

Post Reply
Desert Fox
Posts: 75
Joined: Sun Apr 17, 2016 1:51 pm

Announcement//Ankündigung

Post by Desert Fox »

*At the wall of Villa Annabeth, a new announcement board with a neat frame appears. In the middle of the upper frame, one can see the heraldic shield of House Desert Fox. One parchment is already attached to it.*

New Houseboard

I am happy to announce the obtaining of a new board for House Desert Fox. Since the wood of the old one was already starting to suffer under the extreme temperatures of the desert, this one is meant to be in a better, more convenient spot and also better on the eye.

In the future, I am going to use this board to address members of House Desert Fox, but also the common citizen of Cadomyr, if house-matters concern the realm as a whole. But I would also like to encourage other members of House Desert Fox, to use this board preferably. If you are looking for something, food, a new set of armor, tools and so on, make sure to ask here in order to get them to a discount price, financed by the treasury of the House.

I will invite all of you to another open House meeting soon and hope to see all of you attending. May House Desert Fox thrive again and bring more glory to the realm of her Majesty.
________
*An der Wand von Villa Annabeth taucht ein neues Ankündigungsbrett mit einem fein gearbeiteten Rahmen auf. An der oberen Seite befindet sich das Wappen des Hauses Wüstenfuchs. Ein Pergament ist bereits daran angebracht.*

Neues Hausbrett

Ich freue mich die Anschaffung eines neuen Hausbretts bekannt geben zu können. Da das Holz des alten Bretts bereits unter der extremen Witterung der Wüste gelitten hat, wurde dieses an einem praktischeren Ort angebracht und soll außerdem besser aussehen.

In der Zukunft werde ich dieses Brett nutzen, um Mitglieder des Hauses Wüstenfuchs anzusprechen, aber auch die anderen Bürger Cadomyrs, sollten Hausangelegenheiten das Reich als Ganzes betreffen. Ich möchte aber auch andere Mitglieder des Hauses ermuntern dieses Brett bevorzugt zu benutzen. Wenn ihr etwas braucht, Essen, eine neue Rüstung, Werkzeuge oder ähnliches, fragt hier danach und profitiert von einem Rabatt, finanziert aus der Hauskasse.

Ich werde bald mal wieder ein offenes Haustreffen organisieren und hoffe möglichst viele von euch begrüßen zu können. Möge Haus Wüstenfuchs erneut erstarken und dem Reich Ihrer Majestät zu mehr Ruhm verhelfen.

Image
Countess of House Desert Fox

Image
Post Reply