A parchment pinned up near the teleporter

All about Runewick and its Guilds. / Alles über Runewick und die Gilden in Runewick.

Moderators: Elvaine Morgan, Gamemasters

Post Reply
Copperbeard
Posts: 5
Joined: Fri Sep 07, 2018 8:28 pm

A parchment pinned up near the teleporter

Post by Copperbeard »

A dark skinned dwarf covered in stitched up wounds, carrying two parchments in hand walks up to the teleporter, pinning one of said parchments up nearby for anyones view.
Warning! Beware!
Do not go to Cadomyr!
Asking simple questions like "where is the toilet?" will lead to thugs, mostly lizardmen, attacking you in the streets and leaving you for dead!
The thugs can be recognized by their blue cloaks with snake insignia, and their attitude of not saying who they are before they attack.
User avatar
nathi
Posts: 582
Joined: Thu Oct 08, 2009 7:10 pm
Contact:

Re: A parchment pinned up near the teleporter

Post by nathi »

The described process is not logical for me. Since a citizen of Runewick was obviously involved, I would like to have the process described from the point of view of Cadomyr.
------------------
Der geschilderte Vorgang erschliesst sich mir nicht logisch. Da offensichtlich ein Bürger Runewicks darin verwickelt war, würde ich den Vorgang auch gerne aus der Sicht von Cadomyr geschildert bekommen.

~Deanna
User avatar
Lia
Posts: 909
Joined: Sat Jul 31, 2010 10:12 pm

Re: A parchment pinned up near the teleporter

Post by Lia »

~Der Zettel wurde abgerissen~
Last edited by Lia on Wed Sep 12, 2018 6:50 am, edited 2 times in total.
User avatar
nathi
Posts: 582
Joined: Thu Oct 08, 2009 7:10 pm
Contact:

Re: A parchment pinned up near the teleporter

Post by nathi »

Ich werde mich in Kürze mit einem offizellen Vertreter Cadomyrs in Verbindung setzen.

~Deanna
User avatar
Lia
Posts: 909
Joined: Sat Jul 31, 2010 10:12 pm

Re: A parchment pinned up near the teleporter

Post by Lia »

~Der Zettel wurde abgerissen~
Last edited by Lia on Wed Sep 12, 2018 6:49 am, edited 1 time in total.
User avatar
nathi
Posts: 582
Joined: Thu Oct 08, 2009 7:10 pm
Contact:

Re: A parchment pinned up near the teleporter

Post by nathi »

Werte Sefia

mir ist nicht bekannt das Ihr als Bote im Dienst von Runewick eingestellt seit. Ich bevorzuge ausserdem einen vertraulichen Austausch mit den anderen Ratsmitgliedern.
Als eine Vertreterin der Bürger Runewicks bin ich angehalten Meldungen die an mich gerichtet sind nachzugehen. Dazu kontaktiere ich zuerst zuständige Vertreter anderer Parteien.
Ich bitte euch höflichst mir zu überlassen eine persönliche Einschätzung zu den widersprüchlichen Aussagen vorzunehmen, und wann ich diesen Fall als abgeschlossen erachte.

~Deanna
Post Reply