Magical Gemstones

The central trading board. Meant for trading offers and requests between the towns. / Das zentrale Handelsbrett. Hier sollten Anfragen und Angebote für Geschäfte zwischen den Städten gepostet werden.

Moderator: Gamemasters

Post Reply
Felbion Lijawyn
Posts: 250
Joined: Mon Aug 02, 2010 5:17 pm

Magical Gemstones

Post by Felbion Lijawyn »

A big parchment has been pinned to the board with ample space at the bottom for people to write on. A piece of coal for writing has been attached to it with a bit of string.

I am looking to sell 50 latent magical sapphires and 50 latent magical obsidians.

Please add your name and your offer below.

~Seamus Blackknuckle

------------------------------------

Ein großes Pergament mit einer großzügigen leeren Fläche zum Anfügen von Notizen wurde am Brett angebracht. An einer Schnur hängt ein Stück Kohle zum Schreiben daneben.

Ich biete 50 latent magische Saphire und 50 latent magische Obsidiane zum Verkauf.

Bei Interesse, fügt euren Namen und ein Angebot weiter unten an das Pergament an.

~Seamus Blackknuckle
Last edited by Felbion Lijawyn on Fri Mar 13, 2020 3:05 pm, edited 1 time in total.
User avatar
Katharina Brightrim
Cadomyr
Posts: 956
Joined: Sat Apr 02, 2011 8:13 pm
Location: Göttingen

Re: Magical Gemstones

Post by Katharina Brightrim »

*A neatly written name is added on the parchment*

Dear Seamus,

I would offer either 2 gold per gem or one Cadomyrian magical gem per Galmairian one in exchange.

~Katharina Brightrim~
Cedrik_Rosgul
Posts: 37
Joined: Mon Sep 26, 2011 7:30 pm

Re: Magical Gemstones

Post by Cedrik_Rosgul »

*Opale schaut neugierig auf das Angebot und nimmt die Kohle zur Hand*

Ich biete 3 Gold pro Steinchen.

Grüßend Opale
Cedrik_Rosgul
Posts: 37
Joined: Mon Sep 26, 2011 7:30 pm

Re: Magical Gemstones

Post by Cedrik_Rosgul »

*Opale schaut nach einigen Tagen wieder auf das Pergament*

Hm, es hat sich scheinbar noch keiner gemeldet. Schaue ich die nächsten Tage nochmal vorbei.
Post Reply