Verkaufe/sell

The central trading board. Meant for trading offers and requests between the towns. / Das zentrale Handelsbrett. Hier sollten Anfragen und Angebote für Geschäfte zwischen den Städten gepostet werden.

Moderator: Gamemasters

Post Reply
User avatar
Rainbow
Posts: 18
Joined: Sun Jul 12, 2015 10:52 pm
Location: Behind the Rainbow

Verkaufe/sell

Post by Rainbow »



Tausche große Schatzkarte- gegen Hauptmahlzeit und NAchtisch für einen Halblingstag.

Anmerkung für alle die es nicht wissen. Ein Halbling braucht Frühstück, zweites Frühstück, Mittagessen, Nachmittagsmahlzeit, Abendbrot, Nachtessen.
Oh und ich bevorzuge deftiges Fleisch als Hauptmahlzeit, oder Fisch. Am liebsten Wild. Und als Nachtisch muß es Süßes sein. Am besten Kuchen, Muffins gehen auch. Kuchen ist aber besser.

Sucht mich einfach in Runewick. Ich bin bestimmt bei den Feldern oder in der Küche.

- Bella Littlefoot



- oh and for the new tounge speaker....should be understandable -

I
I
V


Exchanging large treasure map - against main meal and dessert for a halfling-day.

Note for all who do not know. A halfling needs breakfast, second breakfast, lunch, afternoon meal, supper, Night dinner.

Oh and I prefer hearty meat as main meal, or fish. Most of all wild. And for dessert, there must be sweet. The best cakes, muffins go well. Cake is better.

Seek me simply in Runewick. I am determined in the fields or in the kitchen.


- Bella Littlefoot
Post Reply