Vorbereitungen für Hammerfall

All about Cadomyr and its Guilds. / Alles über Cadomyr und die Gilden in Cadomyr.

Moderators: Rosaline Edwards, Gamemasters

Post Reply
Drugar Stonesmasher
Posts: 222
Joined: Wed Feb 28, 2001 8:55 am

Vorbereitungen für Hammerfall

Post by Drugar Stonesmasher »

Meister Alberich,

nachdem ich vor ein paar Tagen mit Sarangerel bis vor die Toren Hammerfall vordringen konnten, um die Möglichkeiten auszukundschaften Belagerungsgerät dort hinbringen zu können,
bin ich heute verkleidet und unerkannt in die Feste eingedrungen. Dabei fiel mir auf, das Östlich vom Tor mehrere Spalten im Fels vorhanden sind, die sich möglicherweise bis in die ersten
Kammern erstrecken. Uns Zwergen sollte es möglich sein, diese im Fall einer Belagerung soweit zu erweitern, das man sich hindurchzwängen kann, um den Verteidigern des Tores in den Rücken zu fallen.

Frederik Silvereye im Auftrag Drugar Stonesmashers


Master Alberich,

in the last days Sarangerel and me could reach the gates of Hammerfall, in order to find out, if there is a posibility to bring siege engins to the gates.
Today i was able to enter the fortress cloaked and unrecognized. Doing so in noticed some crevaces in the rock to the east of the gate, that might reach all the way to the first chambers.
We dwarfs should be able to open those crevaces far enough to enable a few of us to get through and get into the back of the defenders of the main gate.

Frederik Silvereye on behalv of Drugar Stonesmasher
Post Reply