Gottesdienst in Runewick - Service at Runewick

All about Runewick and its Guilds. / Alles über Runewick und die Gilden in Runewick.

Moderators: Elvaine Morgan, Gamemasters

Post Reply
Alrik
Posts: 434
Joined: Fri Aug 13, 2010 10:23 am
Location: Franken

Gottesdienst in Runewick - Service at Runewick

Post by Alrik »

Dear citizens, Dear people of Illarion,

on the 15.th of Zhas a service at Runewick will be held to deal with the plants at the fields of Runewick. As known by most, they have grown unnaturally strong, it is time to take care of the mater.

After I meditated at the fields and sought contact with my God I received a vision what to do and also a gift which would be given to all who attend and are willing to help. Adron and Oldra are willing to help, but we have to show that we are willing to do our part.

I would be glad to welcome many of you on this day.

Signed,

Alrik Grimler
Professor of Theology at Runewick
----------------------------------------------------------------

Werte Mitbürger, Werte Bürger Illarions,

am fünfzehnten Zhas wird in Runewick ein Gottesdienst abgehalten zum Zwecke mit dem Pflanzen bei den Feldern Runewicks Herr zu werden. Wie die meisten Wissen sind diese unnatürlich stark gewachsen und es wird Zeit sich mit dieser Sache zu beschäftigen.

Nachdem ich an diesem Ort meditiert und Zwiesprache mit meinem Gott gesucht habe erhielt ich nicht nur eine Vision was zu tun sei, sondern auch ein Geschenk dass während des Gottesdienstes an alle Anwesenden die helfen wollen weitergegeben wird. Adron und Oldra sind bereit uns zu helfen, doch müssen wir auch zeigen dass wir Willens sind unseren Teil zu leisten.

Ich würde mich freuen viele an diesem Tag begrüßen zu dürfen.

Geizeichnet,

Alrik Grimler
Professor der Theologie zu Runewick
Alrik
Posts: 434
Joined: Fri Aug 13, 2010 10:23 am
Location: Franken

Re: Gottesdienst in Runewick - Service at Runewick

Post by Alrik »

Werte Mitbürger und Bürger Illarions,

wie diejenigen die dem Gottesdienst beigewohnt haben wissen, wurde uns durch die Götter während des Gottesdienst Saatgut geschenkt welches verteilt wurde. Ich bitte alle dieses zu verbreiten und zu verwenden, auf dass die Geschenke der Götter weder gehortet noch verschwendet werden.

Gezeichnet,

Alrik Grimler

--------------------------------------------------------

Dear citizens, Dear people of Illarion,

as the ones who took part in the service will know, some seeds were given to us during the service through the gods. I would ask all to spread and also use them so the gifts of the gods are neither hoarded nor wasted.

Signed,

Alrik Grimler
Post Reply