Offener Brief an die Gelehrten Gobaiths/To Gobaith's minds

All about Runewick and its Guilds. / Alles über Runewick und die Gilden in Runewick.

Moderators: Elvaine Morgan, Gamemasters

Post Reply
User avatar
rakust dorenstkzul
Posts: 2300
Joined: Fri Mar 21, 2008 2:47 pm
Location: In the heart of every smiling child

Offener Brief an die Gelehrten Gobaiths/To Gobaith's minds

Post by rakust dorenstkzul »

Greetings to you all

I have returned from my travels to find the peoples of Gobaith dotting the land. They tell me the island of hope was destroyed, and with it it's tomes of records and stories.

I do not wish for these to be lost forever.

I petition anyone who feels they can aid me in my search for Gobaithian knowledge to contact me via a bird to a tower in Runewick.

This knowledge can be anything, a birth, a death or a marriage. The leaders of the settlements and the terms they served, droughts and plagues, the geography of the land and it's creatures. Whatever you think would be of interest.


Thank you.


In the pursuit of Wisdom

Ceridaleonell Awinadel
User avatar
rakust dorenstkzul
Posts: 2300
Joined: Fri Mar 21, 2008 2:47 pm
Location: In the heart of every smiling child

Re: Offener Brief an die Gelehrten Gobaiths/To Gobaith's min

Post by rakust dorenstkzul »

Seid gegrüßt!
Ich bin von meiner Reise zurückgekehrt und stellte fest, dass die Leute aus Gobaith sich über das Land verstreut haben. Sie sagten mir, die Insel der Hoffnung sei zerstört, mit sämtlichem Schriftgut und all seinen Geschichten.

Ich möchte nicht das diese Wissen für immer verloren ist.

Ich bitte jeden, der denkt mir auf der Suche nach goaithianischem Wissen helfen zu können, mich durch Briefpost adressiert an die Türmen Runewicks zu kontaktieren.

Jenes Wissen kann alles sein: eine Geburtsdatum, ein Todestag, eine Hochzeit.
Informationen über die Anführer der Städte, die Gesetzte nach denen sie lebten, Dürren und Seuchen, die Geographie des Landes, und über seine Kreaturen. Was immer ihr für wichtig haltet.

Vielen Dank.

Aus der Suche nach Weisheit,
Ceridaleonell Awinadel

((Thanks to Miriam for the Translation))
Post Reply