Whose RP did you like today?

Everything about Illarion that fits nowhere else. / Alles über Illarion was inhaltlich in kein anderes Board passt.

Moderator: Gamemasters

User avatar
Duncan MacGuillis
Posts: 10
Joined: Thu Oct 04, 2007 11:20 am

Post by Duncan MacGuillis »

Duncan MacGuillis wrote:Besser spät als nie ;)...
Danke für den schönen Abend in der Mark!
Dariya, was soll ich sagen, ich liebe dein RP :D
Zinur, ein interessanter Char, lass dich ruhig mal öffter sehen.
Gerron, solltest öfter da sein ;)
Harald, schade, dass es nur kurz war. Ich freu mich schon aufs nächste Bier mit dir :)
Guir, dank dir auch fürs RP. Duncan wird dich wohl nie lieben, das is aber nur rp-mäßig bedingt ;)
User avatar
Zuikden
Posts: 39
Joined: Mon Sep 24, 2007 2:27 am

Post by Zuikden »

Kruux ... and maybe William Elderberry but I'm not so sure about him :P
Harald Hradradr
Posts: 240
Joined: Thu Oct 11, 2007 7:15 pm

Post by Harald Hradradr »

Hehe, haben ja da weitergemacht, wo wir gestern aufhörten Duncan, nur leider ist es immernoch kein Kneipenbesuch geworden und leider auch kein Buddeln. *g* Hatte meinen Spaß, danke! :)
User avatar
Achae Eanstray
Posts: 4300
Joined: Tue Sep 19, 2006 7:03 am
Location: A field of dandelions
Contact:

Post by Achae Eanstray »

wishes she could have stayed longer A great party with Joro, Ayla, Pella, Dantagon and Artimer.... thank you!
User avatar
AlexRose
Posts: 4790
Joined: Sat Oct 22, 2005 8:18 pm
Location: Megajiggawhat?

Post by AlexRose »

Zuikden wrote:Kruux ... and maybe William Elderberry but I'm not so sure about him :P
xD

Yes it was fun.

The storm in Briar was fun as well.
Last edited by AlexRose on Sat Nov 03, 2007 12:59 am, edited 1 time in total.
User avatar
Calenleia
Posts: 562
Joined: Wed Jan 03, 2007 11:58 pm
Location: Greenbriar

Post by Calenleia »

Ja danke an alle in Green... :)
Retlak
Posts: 1775
Joined: Sun Nov 20, 2005 11:20 pm

Post by Retlak »

Zuikden wrote:Kruux ... and maybe William Elderberry but I'm not so sure about him :P
It's Kruxx! :P That treasure hunt was fun, thanks.
User avatar
Kevin Lightdot
Posts: 2849
Joined: Sun Oct 16, 2005 8:17 pm
Location: Green again

Post by Kevin Lightdot »

Yeah, green was fun, and so was the day, first Kevin, William and someone I've never even seen before become actors(and get Kevin a date-thing :p) pretending William was struck by lightning and then some.

Then Green, it was pretty fun, though I missed most of it, aside from the proof that PHERC spells are generally crap. 8)

And then the date-thing, Saeliah, 't was nice indeed, Though by the time it ended I was about to fall asleep due to amazing tiredness.
Oh and how she straightened out my robe before I left, she'll make a wonderfull servant, I still need lots of bricks for a house-thing, convenient time. :P
User avatar
abcfantasy
Posts: 1799
Joined: Thu Dec 14, 2006 10:44 pm
Location: Yes.
Contact:

Post by abcfantasy »

Even it was much shorter than expected :( It was very fun to have a short, group, peaceful, humorous, friendly conversation with Pellandria, Achae, Artimer, Dantagon and Ayla. :)
Thanks all.
User avatar
Vern Kron
Posts: 1565
Joined: Sat Oct 06, 2007 10:20 pm

Post by Vern Kron »

Sorry I had to leave so early... :(
I had fun while I was there, even though it suddenly started to rain, nearly ruining our good fun, and completely ruining Pella's attempt at eve's dropping without getting caught.... We should do that monthly, at a different location each time.
User avatar
Guir Rabenflügel
Posts: 939
Joined: Sun Mar 05, 2006 11:45 am
Location: Auenland
Contact:

Post by Guir Rabenflügel »

Lexis, Ayondra und Harald haben mir einen schönen Abend bzw ne schöne RP - Nacht beschehrt, aber der Knüller war heute (bzw gestern^^) Ashayen, danke für das schöne RP nach so langer Zeit, hat gut getan^^ *knuddelz*
Harald Hradradr
Posts: 240
Joined: Thu Oct 11, 2007 7:15 pm

Post by Harald Hradradr »

War nen schöner Abend heute bzw. eine schöne Nacht. Danke an Guir und Ayondra dafür. :) Beim nächsten mal lassen wir aber so einen...erm....Zwischenfall aus. ;)
User avatar
Richard Cypher
Posts: 687
Joined: Thu Aug 24, 2006 11:48 pm
Location: U.S. of America, Massachusetts

Post by Richard Cypher »

I had fun exploring with Duxx...Kruxx I mean, Starling, and Zuikden yesterday. Sorry I left suddenly game would not let me log in and I was tired so went to sleep.
User avatar
Kamilar
Posts: 732
Joined: Sun Jun 03, 2007 9:53 pm
Location: Running away

Post by Kamilar »

Richard Cypher wrote:I had fun exploring with Duxx...Kruxx I mean, Starling, and Zuikden yesterday. Sorry I left suddenly game would not let me log in and I was tired so went to sleep.
We kept having fun RPing with you asleep on the floor. :wink:

I had a lot of fun, too. And thanks for getting me unstuck, whoever did that. I always seem to get into trouble. :oops:
User avatar
Guir Rabenflügel
Posts: 939
Joined: Sun Mar 05, 2006 11:45 am
Location: Auenland
Contact:

Post by Guir Rabenflügel »

Danke an all jene die bei der Tafelrunde waren, besonders an Sun^^ :D Danke fürs zuhören :)
Harald Hradradr
Posts: 240
Joined: Thu Oct 11, 2007 7:15 pm

Post by Harald Hradradr »

Nach der so naja Hatz durch den Djungel einer Insel dessen Namen ich nie wieder hören will *g* (danke an die Götter, die mich aus meiner misslichen Lage dort befreiten *g*) wurde es, wieder zurück in Bane ein noch sehr gelungener Abend. Danke dafür an die Beteiligten der Verbrecherjagd und ein ganz besonderes Dankeschön an Ayondra für den netten Plausch unter den Kirschbäumen.
User avatar
Anfala Atani
Posts: 246
Joined: Thu Aug 03, 2006 4:42 pm
Location: Cadomyr and grey Refuge

Post by Anfala Atani »

Danke für das "traumhafte" Quest! :D
User avatar
Guir Rabenflügel
Posts: 939
Joined: Sun Mar 05, 2006 11:45 am
Location: Auenland
Contact:

Post by Guir Rabenflügel »

Danke ganz dolle an Harald, Roveig, Katarine und Ayondra hat Spaß gemacht mit euch, auch wenn sich die "feinen Elfchen" in Vanima wie die Rassisten aufgeführt haben.

Danke dann auch noch an den Entführer später... ich schwöre dir, Guir schneidet ihm noch die Kehle durch und zwar gaaaaaaaaanz langsam... :twisted:

Und Soraja (ja ich habs richtig^^) hoffe du überstehst es gut und wir können nach so langer Zeit mal wieder miteinander plauschen^^
Last edited by Guir Rabenflügel on Sun Nov 04, 2007 11:44 pm, edited 1 time in total.
User avatar
Katarine
Posts: 200
Joined: Thu Aug 30, 2007 7:04 pm

Post by Katarine »

Nach anfänglichen Schwierigkeiten, wurde es ein wunderschöner, fröhlicher Abend!!
Danke an Roveig, Harald, Ayondra, Guir und Yusuf
User avatar
Roveig Grann
Posts: 35
Joined: Wed Jan 24, 2007 11:28 am

Post by Roveig Grann »

Kann mich da Katarine nur anschließen ... Besten Dank für einen gelungenen Abend an Katarine, Ayondra, Guir, Harald und Yusuf .... hat riesigen Spaß gemacht .... am besten waren die Gesangseinlagen .... da konnte ich nicht mithalten ... Danke dafür ...
Harald Hradradr
Posts: 240
Joined: Thu Oct 11, 2007 7:15 pm

Post by Harald Hradradr »

War wirklich sehr gelungener Abend, hab mich gut amüsiert mit euch. Das Kampftraining zuerst verlief etwas lahm und die Elfen waren wirklich nicht wirklich freundlichsten aber wozu gibt es denn das Fluffy Sheep? *g* Besten Dank also an Ayondra, Guir, Katarine, Roweig und Yusuf. Und, um es nicht zu vergessen, einen Dank an Taeryel (bei den göttern, hoffe nur, der name ist gerade richtig), war ein nettes Gespräch dort vor der Schmiede / Schneiderei. :D
User avatar
Sythaeryn Faerondal
Posts: 13
Joined: Sun Sep 09, 2007 12:01 pm

Post by Sythaeryn Faerondal »

All elves on Vanima. :)

Edit: ...All elves I roleplayed with :)
Last edited by Sythaeryn Faerondal on Mon Nov 05, 2007 1:10 am, edited 2 times in total.
User avatar
Theon
Posts: 590
Joined: Sun Dec 25, 2005 5:17 pm

Post by Theon »

*Was powergaming in Vanima*
Ashayen
Posts: 883
Joined: Sat Nov 25, 2006 9:49 pm

Post by Ashayen »

:D It's always fun to play with this mysterious guy, thanks a lot Guir! Sadly, it was quite short...again :( but it was awesome *g*
User avatar
Guir Rabenflügel
Posts: 939
Joined: Sun Mar 05, 2006 11:45 am
Location: Auenland
Contact:

Post by Guir Rabenflügel »

Danke an Ashayen, du warst heute mal wieder richtig genial. Ich liebe das RP mit dir!^^ Auch wenns kurz war, ich freu mich auf jeden Fall auf ein Wiedersehen^^
User avatar
Calenleia
Posts: 562
Joined: Wed Jan 03, 2007 11:58 pm
Location: Greenbriar

Post by Calenleia »

Kadi mal wieder... Danke
und werner... :)
User avatar
Shenandrea
Posts: 653
Joined: Fri Mar 09, 2007 7:24 pm
Location: Überall und nirgendwo.....

Post by Shenandrea »

danke an leonard den kleinen künstler und ylara :) aber heute kommen bestimmt noch mehr rp's dazu die ich erwähnen werde.

und schon kommen die anderen ;)

danke an roveig - hat mal wieder riesig spaß gemacht mit dir... auch wenn ich mehr oder weniger mit ein paar blessuren davon ging...;)

viento ...auch an dich ein dankeschön.
banduk, leonard mit euch beiden hat mir das RP in bane auch spaß gemacht.

Eli, it was nice to see you again and have some minutes to RP :) i really enjoyed it.

werner, danke dir für die schöne zeit in greenbriar.

und zu guter letzt, der tulkas, danke, das du shen nid gleich verurteilst ;)

<3
Last edited by Shenandrea on Tue Nov 06, 2007 11:07 pm, edited 1 time in total.
Ashayen
Posts: 883
Joined: Sat Nov 25, 2006 9:49 pm

Post by Ashayen »

I wanna thank Merung. Was the first time that we had the chance to RP together and i really look forward to more sessions. It was a very nice atmosphere and at some points amusing. I liked it a lot.

For the short RP in the morning i wanna thank two other people...i guess it was Roveig who fought against the golem, our hero, lol. Well, and the Lady who caused all the trouble :wink: sadly, i did not get a name from her.
User avatar
Senrin der Ältere
Posts: 413
Joined: Wed Oct 11, 2006 11:46 am
Contact:

Post by Senrin der Ältere »

Danke an alle die bei der Messe waren und geblieben sind auch wenns zu langwierig wurde und ich das Gelage ausfallen alssen musste :P
User avatar
Maximilian
Posts: 161
Joined: Mon Jun 19, 2006 2:58 pm
Location: Österreich Steiermark Arnfels
Contact:

Post by Maximilian »

Hail dem toten Richter!
Post Reply